18 June, 2008

Üllatussünnipäev

Hommikul askeldas kaasa heatujuliselt oma elamises ringi ja muheles, et üks mu laul kummitab, aga sootuks teise viisiga. Käis ja ümises. Sünnipäev ju!
Minu üllatused algasid põnni linnatulekuga. See tähendas, et plaane tuli pisut ümber teha. Kaasa unustas tööle mõeldud toidukoti maha. Ostsin kompensatsiooniks paar torti, aga tema ei jätnud jonni - toogu ma ikka ülejäänu kah. Kõik olnuks tore, kui mul poleks olnud õhtuks üllatuspidu kavandatud. Lõuna juba käes, mina tuterdan alles linna mööda. Leidsin, et viisakas on veidi tõrkuda. Kaasa saatis seepeale sõbra asjadele järele. Jalgrattaga. Jõudsime enam-vähem korraga kohale. Sõber võttis kotid, hüppas sadulasse ja väntas vihmaga kohtuma. Korraliku padukaga.Vaeseke.

Kuidas üllatada meest?

Helistasin salaja lähimad sõbrad läbi. Kõik olid tulijad. Tegin vargsi korteris ümberkorraldusi, kokkasin võimete piires. Aga. Millega põhjendada tavatust rikkalikumat õhtulauda?
Ok. Rääkisin esimesed tulijad sisse. Aga ainult nemad! :)

Mulle meeldis, et kokku kogunes väga mõnus seltskond.
Mulle meeldis, et kaasale meeldis.
Mulle meeldis, et sõbrapoiss Tartust mu jabura ideega kaasa tuli.
Mõnus oli end toa nurka istuma kerida ja nentida, et mul on niiii-iiii lahe kaasa. Ja tal on niiiiii vahvad sõbrad.

4 comments:

kristian said...

Aitäh, et kutsusid. Mul oli väga huvitav õhtu. Lihtsalt kuulates. ;)

AlaR said...

:D:D:D:D:D

v. said...

Teemaväliselt - kas palli viitsid püüda? http://veepang.blogspot.com/2008/06/viisik.html

Segasumma Saara said...

Muidekas, mina sammusin siia kah sellesama plaaniga, et sulle seda palli varba ette sättida :P. Ja kuna topelt teatavasti ei kärisevat, siis oled minugi wishlistis ära märgitud :P.

MINU PALL