01 June, 2008

Tõhus nahatoonija

Protseduur on nii lihtne, et sellega saab hakkama iga huviline.
Kuumuta ahjus 200-250 kraadi juures veerand tundi (vabalt võib rohkem) tomatis kalakotlette (sobib ka räim tomatis, kalapallid tomatis jne). Võta pajakindaga kuumaks aetud karp ja aseta köögilauale (ka siin improvisatsiooniks vabad käed). Võta avaja, puss vm käepärane vahend, millega kaane sisse auk lüüa.

Mul oli kunagi klassivend, kelle juuksed meenutasid säbrulist saunanuustikut. Läheduses seistes tekkis alati vastupandamatu soov talle sõrmed soengusse suruda. Õnnetuseks istus ta füüsika tundides minu ees ja ei puudunud kunagi...

2 comments:

Udo said...

Oh jeerum!

osaline said...

Noh, üks mu sõbranna pani kord mingi müstilise meeleolu ajel kartulisalati uuni. Sellel teol olid palju kurvemad tagajärjed. Ega ma täpselt teagi, miks see uuni ära tappis. Nagu öeldud, füüsika tundides oli mu tähelepanu reeglina mujal. :D