12 January, 2011

Üks loll oskab rohkem küsida...

"See, kes ravib haigeid, on..."
"Mina ei tea."

Pilt appi.
Õlakehitus.
Tegelikult hästi joonistatud. Isegi mina saan aru, kes pildil on. Noh, pole hullu. Kohe aitame küsimustega.

"Kui laps jääb haigeks, siis kutsutakse..."
"Kiirabi."

Ee...

"Kes tulevad kiirabiautoga haige juurde?"
"Inimesed."

Mm... jah.

"Kes annab haigele rohtu?"
"Ema."

Loomulikult. Mõistus, tule koju! Millal viimati arst mulle endale rohtu andis? Kui, siis pigem apteeker.

"Õige. Ema annab rohtu. Aga enne vaadatakse kurku ja kuulatakse."
"Jaa. Kui ma haige olin, siis mul ka kuulas."

Juhhuu!

"Muidugi! Kes sind kuulas?"
"Üks tädi."

Loogiline.

"Kes see tädi oli?"
"Mina ei tea, mis ta nimi oli."

Paras mulle.

"Mis tööd see tädi teeb?"
"Kuulamistööd."

Üüüh!
Mida ma üldse teada saada üritan?

"Kas see tädi oli arst või kokk?"
"Arst."

Huh. Aeglaselt, aga arenen. ;)

1 comment:

Anonymous said...

aa siin on lihtne ju valitsust süüdistada. arste on nii väheseks jäänud, et järeltulevad põlvkonnad ei tea neist midagi. emme ja naabritädi tegelevad ravimisega ;)