24 April, 2013

Õel ema ja ilus laps

"Kuidas köögivilju tehakse?" ilmub toauksele põnn.
"Nooh... võtad seemned, paned mulda, kastad..."
"NEID köögivilju!" turtsatab põnn ja vehib kilepakiga, millel ilutseb kiri "Pühapäevapada".
"Hautad."
"Pliidil?"
"Ei. Otsi kana."
"Tegelikult ka, panen vett peale?"
"Alla. Singitükke pole enam? Prae ära, saad natuke rasva..."
"Iuuu! Ma teen veega. Siis ma lihtsalt keedan ju?"
"Aga ära keeda lihtsalt. Keeda keeruliselt."
"Äh. Aga kui ma teen vesivannil? Et siia panen vett ja siia köögiviljad?" taritakse potid lagedale.
"No tee."
"Ah, ma vist ikka keedan..."

Pärast seda, kui perearst mainis, et mu tütar on normaalkaalus, algas draama. Laps leiab, et peab 20 kg alla võtma, sest... normaalne olla on äärmiselt ebanormaalne! Õnneks esialgu alandab ta kaalu riiete arvelt (jope näiteks aitas korraga mõnisada grammi maha võtta) ja õnneks on soojad ilmad.
Oh.

No comments: