30 April, 2013

Minu väike anomaaliline maailm

Sõbranna kutsus külla. Tore. Õhtuks polnudki plaane.

Metsavahelises maanteeservas köitis tähelepanu väike valge lind.
Nüüd tean: sabatihane.
Hüples ühelt oksalt teisele ja kui üritasin edasi kõndida, lendas aina lähemale ning häälitses üha valjemalt.
"Mida sa tahad mulle öelda?"
Linnukeel on nii keeruline.

Tihane muudkui jutustas ja keksis ümber põõsa. Justkui püüaks mind tuldud teed tagasi meelitada. Kui ma ei läinud, tuli noomima. Jalutasin juhatatud suunas.
"Kuhu sa mind viid? Mida ma tegema pean?"

Fotokas oli kaasas, aga sai peale esimesi pabinal tehtud pilte tühjaks.
"Kullakene! Ma olen ju nii taipamatu!"
Rändasime oma 50 meetrit tagasi. Korraga lendas minu tihase kõrvale teine valge lind. Küllap pruut (või peigmees).

Oleksite te näinud uhkust linnu pilgus! Usun, ta tahtis mulle oma väljavalitut tutvustada. Tõesti tore paar. Mingu teil hästi! :)

No comments: