20 April, 2013

Ööd on meil valged

Kell neli hommikul.
Kass hakkab liiva kraapima. Kui ma nüüd ei reageeri, on kohe hapnik otsas ja õhk nii paks, et tuppa avanev aken enam lahti ei tule. Sööstan. Kiisu, õue!
Tehtud. Nüüd oleks vaja süda uuesti rütmi ja uni tagasi saada.
Leian sudokud, kerin teki ümber ja jään kööki, et lambivalgus perekonda ei segaks.

Korraga sõidab maja ette auto. Naabritel külalisi? Sellisel kellaajal?

Minu juurde??? Kerin peas läbi kõik võimalikud tulijad. Ükski ei ennusta head.

Aga... Trepikojast ei kosta samme. Hmhmhm.

Vargad? MEIE maja juures? :D Need peavad küll... segaduses olema.

Oot. Aga mul tuli põleb toas. Kas see ei peleta?

Äkki meelitas hoopis? Küpses eas kaunis naine sulnilt köögilaua taga pliiatsiotsa närimas...

Auto keerab ringi. Kui on vargad, siis väga julged, sest laternad lõõmavad, numbrituli põleb. Kust nad võivad teada, et mu binokkel on hetkel teises toas kapi peal ja mitte käeulatuses nagu talvise linnuvaatluse ajal. :D

Masin jääb seisma. Kaks meest suunduvad otsustavalt elektriposti poole. Elektrikud! Vaesekesed! Keset ööd saadetud riket likvideerima.

Oot. Aga mul ju tuli põleb toas. Millist riket?

Ehk tulid kappi värske elektriga täitma? Nägid, et daamil valgus toas, järelikult tarvis. Aga elektrivool liigub ju mööda liini? Ei?
Toon küünla. Igaks juhuks.
Vool jääb alles.

Näh, nii halvasti paistab siit. Helistaks naabrinaisele? Temal peaks hea ülevaade olema.
Niikaua kui kõhklen, istuvad mehed autosse ja lahkuvad. Ei saand ma targemaks midagi.

Sudoku ei huvita enam. Mõtisklen. Et minu teadmised elektrist on olematud. Tean ma, milleks on need metallkastid postide küljes? Või millised on elektrike tööülesanded. Kunagi sai küll koos elektri-poistega koolis käidud, aga ega ma nende ala vastu huvi tundnud. Mäletan ainult seda ärakraabitud posti kuuri taga, kus nad ronimisharjutusi tegid.

Ehk käivad tublid töötajad igal ööl kell neli, vahetavad kapis filtreid, et mu elamisse puhas elekter tagada. Mina lihtsalt pole märganud. Magan rahulikku und.

:) :) :)

No comments: