17 July, 2008

Geoloogiline

Üritan prügi sorteerida. Üksikasjalik juhend nina ees. Aru ma ei saa. Miks piimapakend (kile) läheb pakenditaarasse, aga hapukoore kilepakk olmesse? Ah, hapukoore söömine polegi mulle kasulik.
Kas minu "ava siit" nurgaga vorsti ja juustukarbid liigituvad nendeks vaakumpakenditeks, mis lähevad olmesse, ja kui, siis miks on nad kogumiskõlbmatumad kui kilekott, mullikile või salatikarp?
Toiduõli pudel on pakend. Õliga reostunud totsik ohtlik jääde. Sprotikarp? :P
Miks konservikarp on pakend, aga sinepituub ei ole? Kui ma ta lahti rullin ja puhtaks teen? Ikka ei ole?
Pakendit pestes kulutan puhast vett. Ja siis viin oma sorteeritud prügi naaberkülla kogumiskonteinerisse. Ja see on täis igasugu jama. Ei ütleks, et pestud. Masendus tuleb peale. Hea, et ma ei näe, mis selle konteineritäiega edasi juhtub.

No comments: