02 July, 2008

Kui hea raamat!

Sind vaevavad selja- ja põlvehädad, üleliigsed kilod, külmetavad käed ja jalad, närilised, teod, herilased, sääsed ja kärbsed? Sul on varbad hellad, lauahõbe tuhm ja vets haiseb? Sa ihkad uut ja ultramoodsat rõivast, mida saadab juba kümneaastane müügiedu? Milles küsimus? Sul käib Select.
Mädžik!
Ise olen sealt küll ostnud lapsele rühti korrigeeriva "sadula", mis jääb riiete all täiesti märkamatuks, kui kannad puhvaikat, ja juba pilguheit sellele ajab selja sirgu, sest sa oled nõus tegema ükskõik mida, et sind vaid säästetaks sellest ebamugavast, hõõruvast ja sügelemaajavast asjandusest. Noh, ja paar head kergestilagunevat kaupa ikka veel , sest olen jonnakalt jäärapäine ning kahju ju, kui klantsajakiri niisama tühja käiks. Kuidas "tellimus" lõpetada, pole ma veel endale selgeks teinud.
Seekordses (võib-olla juba mõnes varasemaski, pole vahepealseid sirvinud) ajakirjanumbris pakutakse suurepärast meelelahutust puudele kinnitavate nägude kujul. Kusjuures, vaata hinda! Tellides 2 komplekti, saada 20 krooni soodukat! Naelad/kruvid komplekti ei kuulu, aga neid peaks igas oma puuga peres niigi jaguma. 69.90 ja iga puust möödumine kisub suu naerule. 699.00 ja nalja nabani!!!

Ausõna, ma ei mõelnud seda tõsiselt. Paljas mõtegi ajab judinad peale. No appppiiiii!

1 comment:

Ti:a said...

nüüd ma tean kuidas rikkaks saada.
ma hakkan paberile nägusid joonistama ja või siis neile puunägudele maske. Firma nimeks panen "Metsa läksid sa ja metsa läksin ma".

tegelikult ma naeran selle jutu peale praegugi veel :D