09 July, 2011

Fotojaht. Violett. Oranž

Ega töö ei tapa. Raske on muidugi, aga tasapisi tuleb vilumus ja musklitki on juba tunda. ;)
llm ka ei seganud, kuigi termomeeter näitas üle 30 kraadi ja päike väänas meist liitrite viisi vett välja. Seganuks pärastlõunal, kui äike algas, aga saemees ei saanud nagunii enne õhtut tulla ja meie töö oli seniks otsas.

Sääsed vist taipasid, et varsti me seal enam nende rõõmuks ei tammu. Ründasid erilise õhinaga. Käed, jalad, kael ja nägu on sääsekuplas. Grrrr.

Ja siis need ergutajad puuhunniku kõrval!
"Miks sa nii lõhud? Ma oleks küll teisiti teinud!"
"Jõudu pole või?"
"Kuuri ikka saad täis? Kuuri taha siit küll ei jätku!"
"Lõpetate täna ära või?"
"Nooh! Nokid paremaid välja?"

NOKIN JAH! Iseenda eest. Et küll homme madistan. Kui puhanud.
Olen terve hommikupooliku puid kärutanud ja halusületäitega riitadel turninud. Olen õhtul paar tundi lõhkunud, lõhkunud, lõhkunud. Auravat särki märkad? Kerkivat haluhunnikut? Ja kui ma löön nii ja mitte naapidi, siis sellepärast, et arvestan oksakohtadega. Ah et vähe? Kus su oma puud on, kallis küsija? Ei lõpeta täna ära. Olen jah väsinud. Nii väsinud, et kirves pudeneb peost. Enne
laseb silma säärest üle. Saigi ilusam. Just nii, nagu fotojahiks vaja. :D
Las olla seekord pisipilt. Sedagi ebameeldiv vaadata. :)

9 comments:

tegelinski said...

Ehh... ma suutsin tänitada isegi ilma, et kohal oleks olnud (miks sa pakust nii kaugel oled :P)
See sinu lilla-oranž tuleb tuttav ette, vist laulupeofotodelt. Saan aru, et nüüd on lihtsalt uue koha peal.

osaline said...

Nooh, Sina saad andeks. :D

TwD said...

oiiijjj....

Ootamatult aus ja vaimukas teemalahendus. Tulemus sai topelt hea - pole midagi paremat rahulolust valmis puuriita vaadates...vöi sellest lugedes.

Ti:a said...

ma ei teadnudki et oma nahka ohverdatakse lausa fotojahi jaoks ;)
puhub peale ja plaksutab käsi, andeka pildi peale.

Kiku said...

Heh, ma oleks peaaegu juba enda aluspykstest teinud pilti ,aga siis mötlesin ymber :D

Udo said...

Nii agar fotojahtija ka ei maksa olla.
Aa ... eks Sa ise tead. Su oma nahk ja kondid.

Köögikata said...

Oioi, kiiret paranemist sellele sinikale!

A.I.V.O. said...

Väga hää ja teravmeelne.
Huvitav, kas sa lõhudki puid kirvesilmaga?
Minul on mitu korda puulõhkumisel juhtunud ikka see asi, et kord aastas tahab kirves lepingu pikendamist verega...

osaline said...

:D :D :D
Juhtus nii jah, et need sajad korrad, kui lõhkumine sujus, ei näinud seda keegi pealt. Vaatajatele pakkusin aga väga rikkalikku eeskava. Kõikvõimalike äpardustega. Nüüd ma aasta otsa unustan ära, mis see kirves üldse on. :P