04 July, 2011

Ikka veel kahtlen oma oskustes :D

Sõber kutsus külla. Autoga.
"Ha-haa," vastasin ainult. "Tallinna???"
"See pole Tallinn," rahustas tema. "See on Haabneeme."
Vaatasin kaarti. See ON Tallinn. Seal on autod. Palju autosid. Kui ma ta elamisele just mereteed mööda ei lähene.
Igaks juhuks viskan pilgu Delfist leitud sõidujuhendile.

"Liigu 72 m sõidutee suunas."
Algus tundub kahtlane. Lähen, mõõdan sammudega üle. Kui sõiduteeks arvatakse suur maantee, mitte mu õuetee, siis jõuan 72 meetri järel heinamaale.
"Paremale. 143 m."
Kadund naabrimehe kartulimaa. Uus naaber istutas puud peale, aga need on õnneks väikesed veel.
Ahaa. Et toda maanteed mööda peaks paremale minema? Aga mis imevalemiga ma sinna peale saan? Mul jääb vähemalt mõnikümmend meetrit puudu! Ja kuidas paremale, kui maantee saab just meie juures otsa?
"Vasakule. 28 km."
Seda võrdleme juba atlases antuga.
Osutatud poole jätkub kõnealust maanteed napilt 7 km. Järelikult paremale. Paberkaart ütleb, et 19 km pärast tuleb keerata. Kumba ma usun nüüd?
Edasi järgneb loetelu paarikümnest teest ja tänavast. Mõni nimega, mõni ilma.
"Otse. Tänav. Sõida 83 m."
Ee...

Tohib, ma hääletan?

No comments: