27 April, 2008

Küll ma olen ikka usin, päevad täis mul toimetusi

Aru ma ei saa. Kui 3 l ühepajatoiduga sai 7 inimest toidetud nii, et jäi üle, siis hakklihakastme ja kartuli poole suurema koguse juures jätkus sellest vaid viiele (kelle hulka mina ei kuulunud)?
Aga napile toitumisele vaatamata olin väga tegus:
pesin puhtaks köögi ja esiku aknad,
koristasime suurpõnniga puukuuri lagedamaks,
riisusime kuuritaguse ja eelmisest aastast ripakile jäänud (ui, häbi) puuhunnikualuse.
Ilus oli silmi üle tehtud töö lasta. Mille käigus märkasin, et VÄIKEPÕNN OMA PESAKONNAGA ON PUUKUURI JÕUDNUD!!! Eiiiii! Ei mingeid onne! Aitab!
"Emme! Tohib, me paneme suurde tuppa telgi üles?" algavad veidi hiljem piirikatsumisläbirääkimised.
Oo-kei.

Väike preemia kulus ära mullegi.
Preemiaõhtusöök koosnes lõhesupist ja lambanuudlitest, "Eskimo" jäätisest ja meekoogist. Nüüd ma olen suur.
Preemia-jalutuskäik koosnes kompensatsiooniks kalorivaestest, visuaalselt nauditavamatest komponentidest:Ja veel jäi silma, et
selles poes oli tänaseks tööpäev läbi,
aga õnneks on läheduses veel üks vahvate müüjate ja omanikega kauplus. Ja neil on ka siitkandi parimad porgandid ja minitomatid!

2 comments:

v. said...

Millalgi pool kaheksa paiku pühapäeval jalutasite parasjagu üle trammitee? Standardi maja juures?

osaline said...

vahele jäime!!!
:D