14 May, 2008

Kuidas Su päev läks, kallis?

"Mis teed?"
"Söön."
"Mida head? Tead, see lõhe, mis ma pühapäeval ostsin, on nii soolane, et seda on võimatu süüa (veerand tundi heietusi, kuidas see ikka täpselt oli ja mida ette võtta). Mis muidu? Oled juba tubliks hakanud?"
"Mõtlen just, et kas enne magada natuke või..."
"Minu puhul poleks enne magamine hea variant. Eile üritasin (veerand tundi heietusi, miks mul eilsest õppimisest midagi välja ei tulnud). Mõtted ülehomse opi juures?"
"Eks natuke..."
"Oi, sa ei kujuta ette, kui lahe pilv praegu taevas ringi kihutab. Nagu lammas! Nagu magav lammas!"
"Kihutab ringi nagu magav lammas? Kõlab huvitavalt!"
Veerand tundi heietusi, milline see pilv on ja millised muutused toimuvad.
"Tahad oma päevast rääkida? Minu oma oli täna mõnusate väljakutsetega (veerand tundi pajatusi, millistega just). Ja ilm on nii vastikult külm ja tuuline! Kuidas teil? Meil siin... (veerand tundi juttu hetkeseisust ja lähema nelja päeva prognoosist)."
"Armastan Sind, kas tead..."
Minagi ju. Miks ma muidu üle tunni aja telefoni küljes ripun? Ikka, et kullakese käekäigust kuulda.
:D

No comments: